Fredag den 13ende // God helg <3

God kveld mine søte lesere ♥

 

 

I går så brukte jeg dagen på også sove lenge og spise en sen frokost. Litt senere på dagen så oppdaget jeg hvilken dag det egentlig var, det var den 13.juli og det er en fredag. Shit – det er fredag den 13ende dagen hvor alt går til helvete. Å ja det stemte også egentlig. For jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle ut døra siden det alltid skjer noe med meg på denne dagen. Å jammen hadde jeg ikke rett. Jeg bestemte meg for å farge håret mitt litt lysere, men jeg bestemte meg for å i første omgang bare ta litt av luggen min bare for å se om det ville bli lysere eller ikke. Dette tok visst litt tid ( for jeg brukte jo ikke hele flasken ), å når jeg bestemte meg for å ta hele håret å skulle starte, å kjente jeg at flasken var blitt varm. Tenkte ikke så mye mer over det akkurat der å da, men da jeg tok av toppen så sprutet det – bokstavelig talt – hvitt tykt skum over hele badet og speilet. Altså herregud, dette har jeg aldri opplevd før. Å det måtte jo skje på denne dagen. Derfor så ble det da bare at jeg fikk tatt en flaske med hårfarge i håret mitt (jeg bruker vanligvis to) Det ble ikke tatt farge på alt men på overflaten å det du mest ser, men var ikke alt som ble dekket så håret ser lysere ut ja, men det ser også litt ut som det er stripet. Men jeg synes ikke det gjør noe egentlig, for hovedsaken var at jeg ville få det lysere og det synes jeg det ble. Så jeg er fornøyd med resultatet. 

 

Disse bilde ble tatt før farging 

 

 

Dette ble tatt noen timer etterpå 

 

 

 

Ellers av denne fredagen så gikk dagen bare til å slappe av ute på verandaen. Etter middagen så reiste jeg og Jøran opp til huset til mamma og pappa for å vanne blomster og ta inn posten deres mens de er borte. Ble også en tur innom butikken, da vi kom hjem igjen så ble det to filmer før vi gikk å la oss. 

 

 

 

________________________________________________________________________________________________________

 

Dagen i dag (lørdag) så sov vi lenge og spiste sen frokost før vi litt utpå dagen dro til svigermor for å handle mat for henne. Da vi dro fra henne stakk vi innom Marche å spiste middagen vår der idag.

 

 

Da vi kom hjem så begynte vi begge to å legge klær i baggen vår som vi skal ha med oss på tur. Vi har nå pakket ferdig hver vår bag, nå sitter vi å slapper av med å se på tv å skal slappe av resten av kvelden. Blir en tidlig kveld på oss, hvert fall på meg, vi skal sette oss i bilen å dra når klokken er 0700 imorgen tidlig. Da går ferden til Fogn, blir over 10timer i bil. Så dagen imorgen blir det ikke noe oppdatering på bloggen før vi er kommet frem til huset vi skal være i.  

 

 

Håper dere har en fin dag og at dere har koset dere masse i helgen uansett hva dere har gjort ? ♥ 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg