Så langt i ferien! <3

God kveld mine søte lesere ♥ 

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan har dere hatt det så langt i ferien? Gjort mye spennende? Jeg har hatt en helt fantastisk første uke av min ferie hvert fall ♥  Har ikke vært i nærheten av internett dekning, å følte ikke for å sitte å bruke mobildata fra min telefon til å skrive innlegg. Så jeg bestemte meg for at jeg heller ville bruke tiden på også nyte ferien med å slappe av mest mulig. Vi har utforsket masse og vært mye ute, samt at vi har vært noe inne også å bare slappet av på hytta. Så første uken hvor vi var på Fogn, så var vi to turer inn til Stavanger, en tur til Haugesund.. fordelt på noen dager, også de andre dagene så var vi bare rolige på hytta. Hatt noen helt fantastiske dager på en flott plass. Har også fått lest bok, så mens vi var på Fogn så leste jeg ut krimboken til Unni Lindell “jeg vet hvor du bor” 

Etter å ha vært på Fogn i en uke, så dro vi fra der på søndag – da gikk ferden videre… nærmere bestemt til Bergen (20min utenfor). Der reiste vi fra i dag. Mens vi var i Bergen så var det overskyet en dag og masse regn en annen dag, og i dag når vi skulle dra så var det fint vær. Typisk. Men fikk uansett fått med oss noe. Vi tok bybanen inn til sentrum, tok fløyen å fikk oppleve Bergen med fin utsikt. Fått shoppet en del her også. Lager ett eget innlegg på det imorgen med nye innkjøp. Ellers i Bergen så var vi også på Akvariet også vært innom senteret Lagunen. Vært i litt dårlig form så ikke så mye vi har fått gjort – men hatt noen fine dager i Bergen uansett. 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Nå har vi som sagt kommet hjem igjen til Lillehammer, men selvom vi er hjemme igjen så har vi fortsatt ferie. Blir vel noen dager hjemme nå for man eventuelt skal ut å farte igjen. Ikke vet jeg.. for som jeg har sagt tidligere, så aner ikke jeg hva vi skal gjøre denne ferien. Det er Jøran som har bestemt, så jeg henger meg bare på han. Men synes det er gøy at jeg liksom ikke vet hva som skal skje da. Så er spent på hva han egentlig har funnet på. Er i hvert fall godt å være hjemme igjen, men guuuuud så varmt det er her. Så da vi pakket ut av bilen så tok vi med oss viften fra boden inn, siden det var så sykt varmt inne her. Som sagt som jeg skrev over her så lager jeg ett innlegg imorgen om mine nye innkjøp. Grunnen til at jeg venter til imorgen, er fordi at jeg i sted var ute på butikken å fikk hentet min pakke i posten som kom like etter at vi dro på ferie. Pakken er stor, den er 4,5kg så er en del som ligger oppi den. Jeg har bestemt meg for å åpne den i morgen, så derfor blir innkjøps video / bilde imorgen i egent innlegg. Har også tatt så mye bilder i løpet av dagene på Fogn og i Bergen at jeg må lage ett eget bildedryss innlegg. Det også kommer i løpet av morgen dagen. Er så mye bilder så det tar nok derfor en del tid før de blir overført til mac´en. 

Har hatt det veldig bra disse dagene her med kjæresten min, å gleder oss bare til fortsettelsen av denne ferien vår ♥  Ha en fortsatt fin sommerkveld ♥ 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg