Mine siste innkjøp!

Reklame | Anonselenke : DinSko , Urban , Cubus , H&M

God kveld mine søte lesere ♥ 

 

 

Ble kjøpt en del mens vi var på tur nå, pluss det kom en del i den store esken jeg fikk hentet på posten etter at vi kom hjem. Derfor tenkte nå å vise dere noe av det jeg har kjøpt.  

 


Sko HER

 


Sandaler HER

 

 

Genser HER


Bukse HER

Det ble også kjøpt noen filmer av Michael Jackson på platekompaniet 

Disse her kom i pakken jeg hentet på posten. 

Bluse HER 

Volangkjole HER

Sokker HER 

Denimshorts high waist HER

(utsolgt av denne) Bikini topp HER 

Sandaler HER

Seleshorts i denim HER

Body HER 

Denimjakke HER


Sandaler HER

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg