Bildedryss : fra ferien så langt!

God kveld mine søte lesere ♥ 

 

 

 

Jeg må bare først og fremst si at jeg nå skjønner hvor mye mye tid de som har bloggen som jobb faktisk gjør. Så jeg skal aldri mer klage på de andre bloggerne at det kan da umulig være så vanskelig og ta så lang tid å overføre masse bilder til bloggen.  Jo faktisk det gjør det, og særlig hvis du i tillegg skal redigere bildene. For jeg har brukt til sammen nesten 6 timer bare på å få overført bildene til mac´en (med litt feil underveis ) Har også måtte brukte veldig lang tid på også få alle bildene inn i innlegget. Så derfor er dette innlegget veldig forsinket, og jeg gjort andre ting i tillegg så derfor så har det blitt noen pauser – men det kommer nå hvert fall. Ellers denne helgen så har vi vasket klær fra vi var borte, har vært hele dagen igår hos svigermor hvor vi i tillegg dro på butikken for henne for å handle. Ellers så har jeg sittet her å prøvd å fikset det med bilder, endelig så ble jeg faktisk ferdig nå. Fornøyd med at det ble så mange bilder som kom med. Enjoy♥

 

 

Fogn 

 

 

Stavanger 

 

 

Haugesund 

 

Processed with VSCO with f2 preset

 

Bergen 

 

 

Imorgen så skal vi ut å reise igjen, men som tidligere så vet jeg ingenting om hvor vi skal hen. Dette er det Jøran som styrer og ordner med – synes det er spennende å ikke vite. Eneste jeg har fått vite er at vi drar klokken 09 imorgen, det er bilferie og vi kommer hjem igjen på torsdag. Så da skal det bli veldig spennende å se hvor vi havner hen imorgen. Så disse bildene over her er bare fra de to første overnattingsplassene vi var på (Fogn og Bergen) – Haugesund og Stavanger var plasser vi tok dagsreise til i løpet av den første uken vi var i Fogn. Mer bilder kommer etterhvert på bloggen fra vår neste tur.

 

Hvordan har ferien deres vært så langt? Veldig varmt nå om dagen hvert fall. Nesten så man ikke orker å være ute så mye om gangen og så lenge. Helt for jævlig å måtte lage på varmen når den først er her å gjør at man har en helt fantastisk sommer i Norge, men når det blir for varmt så blir det jo nesten ubehagelig. Men deilig er det jo også da å sitte å sole seg, selv om man ikke orker å sitte for lenge av gangen.  Ha en fortsatt fin sommer videre, så snakkes vi fra der hvor vi havner imorgen♥

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg