Oppdatering av de siste ukene!!

God ettermiddag mine skjønne lesere ♥   Jeg har oppdaget nå at det er jo nå flere uker siden sist jeg skrev noe her på bloggen. Herregud – jeg må skjerpe meg!! I hvert fall så har dagene gått i ett. Det har gått i jobb og hockey, å de dagene hvor jeg har hatt fri fra jobb så har dagene gått til å sitte med regnskaps oppgaver. Så når jeg på en måte har hatt tid til å kunne sette meg ned med mac´en å skrive innlegg så har jeg liksom funnet helt andre ting å gjøre, samt å ligge å halvsove på sofaen. Jeg har også hatt legetime for å komme videre med undersøkelser angående hvorfor jeg har i 3 måneder nå gått å vært kvalm. Så nå her om dagen når jeg var hos legen så satte hun meg opp slik at jeg skal få henvisning til ultralyd og gastroskopi på privatklinikken i Moelv. Håper de kan finne ut av hva det er, det er i hvert fall ikke normalt å gå slik. Ellers så har jo dagene gått til å pleie kjærligheten så godt man kan og prøve å komme seg gjennom dagene med sterk kvalme. 

Nå i dag så skal jeg og Jøran på kino date ♥ Vi skal nemlig sitte å se / høre på Queen konsert. Gleder oss masse. Ordnet billetter dit med engang Lillehammer Kino la ut at de skulle sende den, så vi har gått å gledet oss i laaaang tid – endelig er dagen her! ♥  Noen flere som skal se den? 

Beklager at det ikke blir så stort innlegg nå etter at jeg kom tilbake igjen, men er liksom ikke så mye som har skjedd.. men skal ta meg sammen nå så blir flere innlegg fremover nå. Akkurat nå så må vi nesten dra hvis vi skal få kommet oss til kino å kjøpt litt snacks før det begynner. Forteller alt om det når vi kommer hjem ♥ Ha det så lenge ♥ 

Blogges senere ♥ 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg