Oppdate av helgen // ukens planer

God ettermiddag søte lesere ♥   I helgen så brukte jeg og Jøran tid på å bare komme til hektene igjen begge to. Begge har vært slitene i kroppene våre, så vi bestemte oss for at vi skulle legge minst mulig planer for helgen og bare slappe av hjemme. Vi var også innom svigermor for å handle mat for henne pluss på søndag så var vi invitert på middag til henne. Vi har også fått flytta på en del møbler i Lundegården over i andre delen slik at det var tomt. Dette var veldig kort oppsummert av helgen, nå kommer listen over hva planer som er for denne uken her. 

♥ Mandag så var jeg og ene tanteungen min i Lundegården for å vaske gulvet og bruke maskin ( slik at broren min får lakkert gulvet i løpet av uken. Etter at vi var ferdig og Jøran var ferdig på jobb så fikk vi han til å kjøre oss til Strandtorget. Så mens Jøran hadde styremøte hjemme så var vi på senteret å brukte tid der. 

♥ Tirsdag blir brukt til å slappe av hjemme og gjøre regnskaps oppgaver før man skal i hallen å stå vakt under hockeykampen. 

♥ Onsdag må jeg være i Lundegården litt før klokken 07, siden det kommer en elektriker i 07 – 0730 tiden. Da bruker jeg tiden på å gjøre flere regnskaps oppgaver før jeg drar hjem å ordner middag før Jøran er ferdig på jobb. 

♥ Torsdag så blir dagen å bruke på regnskaps oppgaver igjen før jeg og Jøran etter at han er ferdig på jobb skal i Lundegården å flytte tilbake møblene. Slik at det er i orden til helgen

♥ Fredag var jeg egentlig satt opp på at jeg skal jobbe, men den dagen så har jeg fått time på privalklikken i Moelv til å ta gastroskopi, å jeg er avhengig av å komme meg til og fra med hjelp av tog og vil bruke tid der siden jeg ikke vet hvor det er og at jeg må ta full bedøvelse siden jeg hater slike ting. Men har fått fri fra jobb noe som gjør det litt mindre stressende. Men kjenner jeg gruer meg veldig, men skal bli godt å få ett svar på hva årsaken er. Også utrolig bra at jeg fikk time så fort, brevet kom i posten på mandag. 

♥ Lørdag da er det jobb, senere på kvelden så må jeg være vakt under selskapet som vi skal ha på lørdag i Lundegården. 

♥ Søndag så er det også jobb 

 

 

Blogges senere ♥  

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg