Arbeidshelg gjennomført

God helg mine søte kjære lesere <3  Nå sitter jeg å slapper av i sofaen. Deilig å slappe av etter en full arbeidshelg, hvorav dagen i går gikk til dobbel økt. Altså kort oppsummert helgen

  • * Fredag jobb fra klokken 07-15. Etter jobb så var det hjem å slappe av littegran før man laget hjemmelaget pizza til Jøran kom hjem fra jobb klokken 18. Slappet av med tv resten av kvelden.

    * Lørdag jobb fra 0930-1500 og jobb i lundegården fra 1730 – 0030.  Etter jobb klokken 15 så fikk jeg Jøran til å komme å hente meg, han hadde dratt innom Lundegården for å se til mamma og pappa å hjelpe de med å få på gasspeisen, før jeg kom. Vi ble sittende der i ca 1 time før vi dro hjem. Da fikk jeg skiftet og varmet opp pizza. Klokken 17 så gikk jeg ut døra å gikk til Lundegården. Da var det å stå i oppvasken under ” pop up restauranten”.  Der var mamma kjøkkensjef for 5 hobbykokker, damene deres er servitører og pappa styrer vinen, gjestene var spesielt inviterte som kokkene hadde invitert.  Var utrolig gøy å bli med på det, men kjente det at det er lenge siden jeg har gått å hatt sånn lang dobbel vakt, så merket det i ryggen og beina – godt å finne senga klokken 0100.

    * Søndag jobb fra 0830 – 1630, utrolig sliten og trøtt når vekkerklokken ringte klokken 0710, men det gikk nå gikk greit utover dagen, men kjente at når jeg var ferdig på jobb å kom hjem – sykt digg å finne sofaen å slappe av.

Kjenner at jeg er glad for at jeg har fullført denne helgen her full med jobb. Deilig å kjenne på følelsen av at man lever.. hehe  Nå kommer resten av kvelden til å gå til å fortsette å slappe av på sofaen mens man ser på tv. Godt det også.

 

Blogges senere <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg