Back on track // Tidenes nyhet ++

Hei mine kjære søte lesere <3   Dette her har det vært altfor lenge siden jeg har gjort nå. God jul og godt nyttår forresten alle sammen!

Det har på ingen måte vært meningen, men ting har skjedd og det har blitt tøft for meg å holde meg oppe for å blogge. Har sittet med mac på fanget flere ganger å har villet skrive til dere, men når du ikke vet hva du skal skrive pga totalt skrivesperre, eller for at du er bare så sliten i kroppen at du bare vil ligge på sofaen å ikke gjøre en dritt.. som i seg selv ikke gjør ting bedre. Så har ting blitt skjøvet på å skjøvet på. Med alt som skjedde i desember, som er min favoritt måned, så ble det ikke mye tid til å sitte å skrive innlegg. Jeg ville bruke tiden på å være med familie, å kose meg med masse julefilmer og pynte, shoppe og alt som hører julemåneden til. vært på familiemiddager, bursdager, vært på feriehuset i Averøya i romjula. Har også jobbet inniblant.
De gangene jeg kunne ha satt meg ned så var jeg for sliten i kroppen til å orke. Jeg vet jeg sa at jeg skulle bli flinkere til å skrive innlegg og skrive oftere, men samtidig i denne tiden her nå så har jeg kjent på at jeg også måtte høre på kroppen min. Har vært i en liten mørkedepresjon, og har også slitt litt med at det ikke har vært altfor mye jobb som jeg hadde håpet på. SÅ dette har jo vært en sånn berg og dal bane periode. MEN nå er det så mye bedre. For ting har skjedd som kommer til å gjøre hverdagen min bedre psykisk og økonomisk. Jeg gleder meg til å skrive dette her til dere.

 

*****

Jeg har jo hatt en 25% stilling, så ikke så mye ( men har blitt mye mer på sommer ), men når jeg kom tilbake fra sykemelding pga foten så ble det masse jobb før det gikk rett ned på å være på 25% igjen. HER for ikke så mange ukene siden så var det ei på jobben i avdelingen min som sa opp sin 80% stilling. Denne nølte ikke jeg ett sekund på å søke på, men fikk beskjed om at man ikke får svar før i midten i februar når fristen på søknaden går ut. Så jeg har liksom gått med en klump i magen å krysset fingrene for at jeg skulle være den heldige. Men ville jo heller ikke ha for høye forhåpninger i tilfelle det ikke var jeg som fikk den. MEN på mandag så våknet jeg til den mest fantastiske nyheten. Sjefen min ville tilby meg en 70 % fast stilling med resterende på innkalling, om jeg ville ha den. HALLO! Jeg nølte ikke ett sekund en gang på å svare at JA JEG TAR DEN! Altså Guud så deilig å faktisk få den beskjeden nå, å ikke måtte vente helt til midten av februar. Jeg er så glad om dagen at jeg er hoppende glad. Det merkes allerede på jobb at jeg føler at jeg har det så mye bedre. Dette her gjør som sagt hverdagen min 100% bedre enn hva den har vært, nå slipper jeg å være redd for at jeg ikke får ting til å fungere og værste fall måtte finne meg en ny jobb. SLIPPER den biten heldigvis! Dette her med å gå fra en 25% stilling til 70% fast kommer også til å hjelpe på så mye mer med den økonomiske delen. Altså HERREGUD så deilig dette her er.

*****

 

Jeg lover… på tro å ære… at fra nå av så SKAL jeg blogge mer igjen. Jeg beklager så mye at jeg har vært så fraværende nå men dette skal bli bedre nå. Jeg lover! Nå føler jeg at ting er på gang igjen å alt føles så mye bedre enn før.  Jeg føler jeg har fått en ny gnist i meg som bare venter på å få komme ut igjen.

 

*****

Akkurat nå i dette øyeblikk som jeg skriver dette her så sitter jeg å slapper av med musikk før jeg skal fikse meg. Jeg må nemlig gå ut døren klokken 16, for at jeg skal være med Jøran oppover til hallen når han skal dit. Jeg skal da slappe av hos mamma og pappa i mens før jeg skal i hallen selv, men denne gangen for å sitte å se på kampen. De siste kampene så har jeg stått vakt hver gang, så nå gleder jeg meg egentlig til å kunne sitte å se på. Skal få tatt noen bilder, så kommer det ett nytt innlegg senere kveld når vi er kommet hjem. Håper dere får en fin dag og kveld videre søte dere <3     

 

Blogges senere <3

 

 

2 kommentarer
    1. Så koselig å se deg tilbake! Og gratulerer så mye med jobb! Det er så bra for oss damer å ha egen inntekt! Grattis!
      Hilsen tante

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg