Dagen i går // dagen i dag

 

 

Hei alle mine kjære lesere <3  I går så var det første dagen i uken etter at vi kom hjem fra ferie, jeg hadde fri mens J har full jobb så han jobber hver dag hele denne uken her. Så i går da mens J var på jobb så fikk jeg sovet litt lenger før jeg tok meg en tur ut å gikk til Lundegården, der var mamma en liten stund før hun skulle i byen på lunsj med venninner. Så jeg benyttet anledningen da til å vaske i lokalet etter selskapet som hadde vært der i helgen. I hvert fall da så mens jeg drev på der å vasket så ringte ene tanteungen min MH å hadde lyst til å tilbringe tid med tanta si. Så siden det var så fint vær i går så dro vi på butikken etter at jeg hadde vasket å fikk tak i grillmat. Det er så godt og det er liksom det som hører sommeren til synes jeg da. Nå om sommeren så kunne jeg ha spist grillmat hver dag, det er jo så godt å så lettvint da gitt. I hvert fall så fikset vi grillmat og J sto for grillingen når han kom hjem fra jobb ( jeg tørr ikke å drive med gass-grill, er litt pysete når det gjelder akkurat det altså ) Vi koste oss hver fall veldig mye med god mat og satt lenge å pratet før hun måtte dra hjem. Ikke lenge etter at hun han dratt så begynte endelig sommer programmet vårt som vi pleier å se på om sommeren, nemlig Lotta på Liseberg. Utrolig fint program om mye god musikk. Da det var ferdig så fikk vi med oss resten av fotballkampen til damene.

 

I dag så har dagen gått til at når J dro på jobb klokken 0550 (han begynner klokken 6 på jobb) så sov jeg litt til, jeg sto opp klokken 0715. Da jeg hadde fikset og ordnet meg så dro jeg på meg øretelefonene og hørte på radio på gå turen min til jobb. Det små regnet litt men ikke så mye at jeg ble kliss våt. Vel fremme på jobb klokken 0800 så satte jeg meg på personalrommet å fikset vaskelistene ( telte opp hvor mange avreise og bo rom i hver etasje og satt å slappet av litt før de andre på jobb kom. Arbeidsdagen min begynte i dag klokken 0830, jeg var ferdig på jobb klokken 1530 ( det tidspunktet kan variere veldig) Noen ganger så er det litt dritt for å være ærlig, at man ikke vet nøyaktig når arbeidsdagen er over (så noen ganger vanskelig å planlegge ting etter jobb) I hvert fall imorgen så vet jeg akkurat når jeg begynner og slutter, for da har jeg tidlig vakt så da begynner jeg på jobb klokken 7 også er jeg ferdig på jobb klokken 15. Vel i hvert fall da i dag etter jobb så ble det gå tur hjemover igjen også. Da jeg kom hjem så tok jeg en veldig velfortjent dusj, så ble det middagsmat etterpå. Nå så sitter vi å slapper av og ser på tv. Rolig kveld sånn sett. Deilig å ha sånne kvelder også uten at det absolutt må skje noe hver kveld.

 

 

 

Blogges senere<3 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg