Dagen i går // dagen i dag

God kveld mine søte lesere <3  Akkurat nå så sitter jeg og Jøran å slapper av i sofaen å ser på tv. Tenkte derfor jeg skulle fortelle hva som skjedde i går og hvordan dagen i dag har vært.

 

<3  Dagen i går gikk til å være på jobb frem til rundt klokken 16, etter jobb så ble det en forfriskende gå tur hjem hvor når jeg kom hjem så laget jeg og Jøran middag. Ellers på kvelden så gikk det til å slappe av hjemme med å se på tv.

<3  Dagen i dag så hadde jeg i utgangspunktet fri fra jobb så jeg hadde egentlig bare tenkt å slappe av hjemme å gå litt i byen med mamma. Men det ble endringer i de planene. Jeg hadde fått melding fra sjefen klokken halv 9 om jeg kunne komme å jobbe. Såg ikke meldingen før jeg våknet klokken 9, men fikk svart om at jeg kunne komme å jobbe. SÅ jeg ankom derfor jobben rundt klokken kvart på 10. Fikk hjulpet jentene på jobb med å få tatt unna hele etasjen jeg ble plassert i med god hjelp fra sjefen. Når vi da hadde klokken halv 2 pause, så fikk vi kake ( siden ei på jobben hadde bursdag – god kake ) Da ble det spurt om hvordan det låg ann i de andre etasjene, å siden da det ikke var så mye som sto igjen, så fikk jeg beskjed om at da kunne jeg få dra hjem. Det var veldig god timing siden da fikk jeg sittet på med Jøran hjem, når han er ferdig på jobb klokken 1420. Da vi kom hjem så slappet vi av littegran før vi begynte å lage middag. Ellers resten av dagen og kvelden så har det gått i å slappe av på sofaen å se på tv. Så veldig innholdsrik dag du. Hehe.. men er jo godt å ha sånne dager da, uten altfor mye stress.

 

Dagen imorgen så kommer dagen til å i første omgang gå til å være på jobb. Hva som vil skje etter jobb er ikke sikkert enda, det jeg vet er at jeg har fri helg så det blir kos å ha fri sammen med Jøran <3

 

Håper dere har en fin dag <3 Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg