Den store dagen !!

 

 


Hei alle mine søte lesere <3  
Hvordan har dere hatt det i dag? Bare bra håper jeg. Min dag så langt har vært veldig bra hvert fall. Vi spise frokost i dag tidlig, å etterpå så dro vi ut en tur ut – var faktisk oppholds vær tro det eller ei, så benyttet anledningen mens vi kunne. Bestemte meg for å ta med meg speilreflekskameraet mitt ut for tenkte å ta noen bilder mens vi var ute å gikk tur. Det begynte å regne litt underveis, men ikke så mye at det ikke gjorde noe at vi ikke hadde støvler og regnjakke på, vi overlevde uten å bli kliss våt. Etter en rund tur rundt byen og en del stopp for å ta bilder så ble vi noe sultne, så stakk innom burger King for å spise litt.

 

 

 

 

Nå i skrivende stund så er vi tilbake på hotellrommet å slapper av litt. Jeg skriver innlegg og hører på radio, mens J sover litt. Godt å slappe av litt.

 

Klokken 18 i kveld så stikker vi til festningen Fen tur or å få med oss Mike Rutherford med Mike and the mechanics kl 19 og Phil Collins går på ved 21 tiden. Dette blir bare helt sykt å få oppleve. Kan ikke fatte at J har klart å få tak i billetter til dette her og planlagt det så lenge. Helt sykt å tenke på. Gleder oss som noen små unger her begge to. Vi er begge store fan av disse her, så å få oppleve de live er bare enda en drøm som går i oppfyllelse. Jeg får dessverre ikke lov til å ta med meg kameraet mitt inn på festingen under konserten, for å ta bra bilder med. Det går under kategorien proft utstyr som du ikke får ta med deg inn. Så derfor får jeg bare lov til å bruke mobilen kveld til å ta bilder med. Skal hvert fall bli dokumentert fra kvelden.  Blir nok lagt ut en del på Snapchat i løpet av kvelden ( astjii heter jeg der om du vil legge meg til ) Det vil nok også bli lagt ut ting etterhvert også ute på Facebook og Instagram ( link til sidene mine ligger øverst på toppmenyen) Legg meg gjerne til der også. Så får du holdt deg oppdatert på hvordan kvelden vår blir i kveld. Kommer flere bilder etterhvert både her, facebook og instagram.  Vil ikke risikere å bruke opp alle bildene mine som jeg har tatt idag på ett innlegg. Tenker jeg er bedre hvert fall. Ha en fortsatt fin dag videre mine søte <3

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg