Denne helgen !!

 

 

 

Hei kjære lesere <3  Hvordan har dere hatt det idag og håper dere har hatt en fin helg? Det har jeg hatt.

 

Fredag 

Dagen startet med at jeg hadde planer om å stå opp tidlig, men når jeg våknet så var jeg så trøtt at jeg tenkte – å sove 1 time til kan jo ikke skade, jeg skal få til det jeg skal uansett. Dette tenkte jeg – men resulterte i at jeg ikke hørte vekkerklokken – sov i 2 timer. Kan si det slik at når jeg våknet igjen for andre gang så skjønte jeg ingenting, å alt kommer bare til å gå rett vest – for å si det mildt. Jeg måtte få i meg frokost også skulle jeg jo sette på en maskin med klær. Planen var jo at den skulle bli ferdig slik at jeg kunne dra til byen å være der litt før jeg skulle sitte på med J hjem fra jobb. Men siden jeg sov altfor lenge, så ble ikke maskinen med klær ferdig før nesten 1 time før J skulle komme hjem. Så da ble det til at jeg rett å slett dreit i å dra inn til byen bare for å komme dit å sitte på med J hjem. Går ikke så fort med meg om dagen da vettu på grunn av foten. Så ble som sagt værende hjemme, å satte på en maskin til med klær. Da J kom hjem fra jobb så hadde han vært innom butikken å handlet inn til helgen. Ble taco til middag. Den tradisjonsrike tacoen. Senere på kvelden så ble det tv-titting med håndballkamp.

 

Lørdag 

Vi sov lenge begge to. Hadde en veldig avslappet dag. Vi satt å såg på vintersport på tv for så hockey på tv og på mac´en. Middagen ble hjemmelaget kebab tallerken ( glemte ta bilde siden vi var så sultne) Ellers av kvelden så ble det fortsatt tv titting med melodi grand prix for så etterpå se på opptak av hver gang vi møtes.

 

Søndag 

Igjen så sov vi lenge begge to. Satt i sofaen å såg på vintersport på tv. Ble utpå dagen kontaktet av svigermor hvor hun var sulten. Så etter skiskyting på tv så ordnet vi oss å dro ut døra til henne. Ble fastfood middag. Løvstek til svigermor, biffsnadder til J og pizza til meg. Godt å ta sånn lettvint mat inni blant. Ikke lenge etter mat så satt vi å såg på håndballkampen, før det startet en veldig bra film.. men varte så lenge så ved 23  tiden så dro vi hjem igjen. Satt oppe litt til før vi tok natta.

 

Veldig lite produktiv helg, men vært godt å ikke ha gjort altfor mye å gjøre heller. Hva har dere gjort i helgen?

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg