En nokså vanlig dag

 

 

Hei alle mine kjære lesere <3  Håper dere har hatt en fin dag uansett hva dere har gjort i dag.  Det har jeg hatt hvert fall selvom det ikke har skjedd så veldig mye i dag. Dagen har gått til at jeg dro på jobb, der ble det en litt annerledes dag enn til vanlig – grunnen til det er at vi i dag på jobben hadde brannøvelse. Den skulle vare fra klokken 09-14, men vi i housekeeping hadde såpass mye rom vi måtte vaske i dag så vi ble bare med på teoridelen som varte til klokken 11. Tiltross for at vi gikk glipp av to timer med jobb på rom, så ble vi faktisk tro det eller ei ferdig før tiden allikevel. Veldig imponert over det.

Etter at jeg kom hjem fra jobb så var J allerede hjemme å hadde vært hjemme en stund før meg. Vi slappet av litt i sofaen før vi spiste middag. Etter middagen så ble det til at jeg fortsatte å slappe av i sofaen å prøvde å bestille noen ting på nettet, i mellomtiden så måtte J ut å jobbe siden det er to rør som måtte skiftes ut. Eller utover det så har vi egentlig bare slappet av med å se på tv.

 

 

 

Blogges senere <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg