Hei fra Bergen !!

Hei alle sammen <3  I skrivende stund så sitter jeg/vi i senga på hotellrommet vårt her i Bergen, hvor vi skal bo i 3 døgn. Gledes! Det har vært en veldig lang dag med lang reise, vi brukte vel om lang ca 7 timer med stopp. Fra vi dro fra Lillehammer og til vi kom frem hit så har det regnet og vært sol om hverandre. Men nå her i Bergen så bare regner det – ikke noe bombe det vel. He he

I hvert fall da vi kom hit så sjekket vi inn på hotellet og pakket litt ut før vi tok på oss regnjakke å gikk ut for å spise middag.  Så nå tenkte jeg å vise bilder av ferden vår fra Lillehammer og til vi kom inn igjen fra middag her i Bergen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Resten av kvelden nå kommer vi bare til å slappe av på hotellrommet å se på tv til vi skal legge oss.  I morgen så er tanken at vi skal gå litt i sentrum å se oss litt rundt, frem til vi skal på konsert på ettermiddagen / kvelden. Skal nemlig på Phil Collins konsert på festingen. Guud som jeg gleder meg til det! Kjenner jeg er veldig sliten i kroppen etter reising, blir alltid sånn. Så tenker jeg nå skal logge av mac´en også kan vi heller blogges imorgen, om det er greit? Ha en fortsatt fin kveld videre mine søte <3

 

 

 

Blogges senere <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg