Hei i fra Göteborg !!

Reklame | Hard Rock Cafè Göteborg og Bryggeriet Göteborg

 

 

 

Hei mine kjære lesere <3 Hvordan har dere det i dag? bare bra håper jeg. Her har dagen gått til å sitte i bil store deler av dagen. Vi dro i fra Lillehammer ved 9 tiden i dag tidlig. Vi ankom Göteborg ved 4 tiden en gang. Hadde noen pauser på turen hit, men ellers strake veien. Da vi kom frem til hotellet så skiftet vi klær, for her var det nemlig strålende fint vær og 18-19 varme grader. Vil si det var shorts vær <3 Vi dro i fra regn på Lillehammer og kom til sol <3 Den dealen der syntes jeg var helt himmelsk <3  Vi bestemte oss for å ta en spaser tur ut for å nyte det fine været. Vi var innom hard rock cafè for å sjekke om de hadde fått inn noen nye ting. Det hadde de, så det ble kjøpt en ny t-shirt og en bamse. Vi var også innom Intersport her, vi fikk tak i hver vår t-shirt med logoen for sm guld 2019 på, pluss at jeg fikk kjøpt meg en ny Frölunda drakt ( siden den jeg hadde fra før hadde blitt ødelagt, da jeg skulle få hjelp til å sette på navn og tall på den )  Legger ut bilde av de i morgen <3  Det er også West Pride er her i Göteborg også, så byen et pyntet i fine regnbue-farger overalt.

 

 

 

Ellers i dag så har vi spist deilig god mat på en av våre favoritt spisesteder her i Göteborg, nemlig Bryggeriet. Der er det utrolig god mat og er en veldig fin resturante.

 

 

Etter noen timer ute på spaser tur så endte vi opp på hotellet igjen hvor vi tok oss noe godt å drikke før vi stakk opp på hotellrommet igjen.

 

 

Der sitter vi nå fortsatt å slapper av. Ikke altfor lenge til vi skal finne senga, må være opplagt til en ny dag i morgen med strålende sol og en tur til Liseberg.

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg