Helg // arbeidshelg =D

God ettermiddag mine kjære søte lesere <3  Akkurat nå så sitter jeg å venter på at klokken skal bli såpass at jeg rekker å lage hjemmelaget pizza til Jøran kommer hjem fra jobb.  Godt å kunne være snill slik når jeg er ferdig på jobb før han, så lager jeg middag til han kommer hjem, å han gjør det samme for meg. Koselig når man kan gjøre sånn for hverandre.

Dagen min i dag har gått til at jeg sparket til jobb, som startet klokken 07. Jeg var ferdig på jobb klokken 15, å da stakk jeg innom butikken en tur før jeg sparket hjemover. Fikk tatt en velfortjent deilig god varm dusj også etter at jeg kom hjem før jeg nå da som sagt slapper av litt før jeg skal begynne med maten.   Hvordan har dagen deres vært da?

 

I helgen så har jeg også jobbhelg, så imorgen så er det å jobbe på hotellet fra klokken 0930. Etter jobb så må jeg rett på jobb nummer to, altså stå i oppvasken under pop up resturanten som mamma og pappa skal ha i Lundegården imorgen, må være der før klokken 1730. Så i morgen blir det dobbel jobb. På søndag er det dags for jobb igjen. Ellers så kommer helgen min til å gå til å slappe av etter jobb. Hvordan blir helgen din? noen planer?

 

God helg <3 Blogges senere <3

1 kommentar
    1. Helgen min blir en typisk hockeyhelg. Comet møter Narvik til dobbeltkamper, og (u)heldige meg skal sitte i utvisningsboksen til Narvik begge dagene.

      Kos deg masse i helgen, snuppa <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg