Helgen! <3

Kjære leserne mine! <3   Hvordan har helgen vært for dere? Håper dere har hatt en fin helg og gjort noe koselig.

Helgen min startet på en helt fantastisk måte med en super koselig dag og kveld med to venninner. Ei som jeg har kjent i noen år ( C ) og ei som jeg har blitt kjent via C ( S)
Dagen fredag startet med at vi møttes på strandpromenaden i 13 tiden. Vi skulle nemlig legge oss på stranda og sole og bade. Vi var der å koste oss til klokken 1730, klokken 17 kom ei anna venninne av C ( K) som jeg har hørt prat om i mange år men har aldri fått møtt henne før nå. Veldig koselig. Hun ble ikke lenge sammen med oss, men kos uansett. Klokken 1730 så skulle K hjem så da svippet hun oss andre til Mc Donalds. Vi bestemte oss for å ta middagen der. Mens vi satt der å spiste så ble vi enige om at vi skulle dra til C å sitte der å kose oss med noe godt å drikke. S skulle bare hjemom å slappe av litt før hun skulle komme opp til C senere. Jeg hadde ikke drikke eller klær, så jeg fikk J til å komme med ny topp til meg, BH og drikke pluss han var så stil at han kjørte meg og C hjem til C. Dagen var helt utrolig koselig og den ble jo bare toppet med en veldig koselig kveld med jentene. De skulle på byen, men det orket ikke jeg. Så når J kom å hentet meg ved 24 tiden, da svippet vi jentene til byen. Rett og slett koselig dag som må gjentas.

Resten av helgen gikk til å ha ett møte i byen lørdag på formiddagen, ellers så gikk det til å slappe av hjemme med film titting. Søndagen regnet det så mye at verken jeg eller J hadde så veldig lyst til ut til å begynne med. Litt utpå dagen så ble det litt bedre vær, så da satte vi oss i bilen å kjørte oss en tur rundt på Skeikampen. Da vi kom hjem igjen noen timer senere så ble det middag. Da koste vi oss med pizza, ett sjokolade kake stykke hver og film – kose kveld.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg