Helgen min! <3

Reklame | Lillehammer Pizzeria

Hei kjære lesere <3 Hvordan har helgen deres vært? bra håper jeg. Jeg har hatt en veldig fin og avslappet helg. Det ble noen endringer fra det jeg trodde det skulle bli.

 

 

Lørdag

Vi sov lenge og spiste en sen frokost.

Etter frokost slappet vi av litt med tv før vi skulle ut døra. Vi dro opp til foreldrene mine for å ta inn posten og vanne blomster, på tur nedover stoppet vi innom svigermor. Vi pleier å ukes handle for henne ( går tre uker mellom hver gang), ble der en liten stund mens hun skrev liste, før vi stakk på butikken.

 

Ble masse varer og masse poser. Etter handleturen så ble vi igjen hos svigermor, fikk servert biff til middag og kake til dessert.

 

 

Ble som sagt noen timer hos svigermor før vi dro hjem for å slappe av med litt godteri og å se på film.

 

 

Søndag 

Vi sov lenge og spiste en sen frokost nå også. Er så deilig å ikke stresse i helgene bare ta det helt chill. Det regnet gjennom hele dagen, så vi ble faktisk hjemme å bare slappet av med tv-serier på tv. Klokken gikk plutselig litt fort å så var det tid for middag. Vi var på vei til å bestille take away hjem til oss, men bestemte oss for at vi ville heller dra til restauranten ( Lillehammer Pizzeria ) å spise der i istedenfor, mye koseligere pluss det er lenge siden vi faktisk har vært ute å spist middag.

 

Ble biff på oss da også, men en annen type. Alltid like godt, tror jeg faktisk kunne ha levd på bare biff ( selvom jeg tor ikke det hadde vært så veldig bra for kroppen )

 

J spiste Black and White

 

Mens jeg spiste plankestek.

 

Veldig koselig og veldig god mat. Etter middag så dro vi hjem igjen å slappet av med film før natta.

 

 

 

*****

 

 

Dagen i dag så hadde jeg egentlig sagt til meg selv at jeg skulle ikke sove så lenge etter at J hadde dratt på jobb 0630, hadde tenkt å stå opp mellom klokken 08-0830 – det skjedde ikke. Jeg våknet klokken 7 å var helt forvirra, så hva klokken var å tenke står ikke opp enda. Dum som jeg var la jeg med ned for å fortsette å sove i tillegg til at jeg glemte å skru på alarmen. Så når jeg våknet å såg på klokken, så trodde jeg at den kanskje var litt over 8 – der tok jeg feil igjen – klokken var 0930. Så starten på dagen ble ikke som jeg hadde tenkt. Spiste frokost å slappet av med litt tv. Hadde også tenkt at i dag så skulle jeg ut å gå en times tid, men det har bare regnet og regnet helt siden i går. SÅ jeg har bestemt meg for at det blir en rolig avslappet dag hjemme idag, sitter nå å ser på film – type film som J ikke vil være med å se på. Blir veldig slapp i kroppen og trøtt av slik vær. Håper det ikke blir sånn resten av sommeren, jeg vi ha sol og varme – det som hører sommeren til. Får bare krysse fingrene å håpe på det beste.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg