Helgen //

God kveld mine søte lesere <3   Håper dere har hatt en fin dag og at helgen deres har vært fin, samt begynnelsen av denne uken her.  Håper det hvert fall.

Helgen min gikk til at jeg var på jobb store deler av den. Lørdagen gikk det til å jobbe på hotellet samt at jeg måtte jobbe under selskapet i lundegården på kvelden å var ikke ferdig der før klokken 0130. Ble en lang dag. Søndag så var det jo jobb igjen da på hotellet å da startet jeg klokken 0830, så ble ikke så mye søvn akkurat. Men det gikk nå greit på jobb, selvom jeg var litt trøtt og sliten. Etter jobb så var jeg så heldig at Jøran hadde kommet å hentet meg klokken 16, da vi kom hjem så hoppet jeg i dusjen å fikk fikset og ordnet meg før vi dro ut døra å fikk plukket opp svigermor før ferden gikk til Brøttum. Der skulle vi på en innflyttingsbesøk / feire morsdag i det nye huset til onkelungen til Jøran. Veldig koselig med masse gode kaker. Også var det veldig fint å kunne få se hvordan de har det og hvordan de har fått det etter at de flyttet inn.

På mandag så fikk jeg sovet lenge, noe jeg kjente var veldig godt etter helgen. Dagen gikk til å vaske på lundegården etter selskapet.  Tirsdag så gikk dagen til å være på jobb igjen, Onsdag gikk dagen til å sove lenge, dro til lundegården for å gjøre litt kontorarbeid før jeg hadde noen på visning av lokalet angående barnedåp i mars. Etterpå så gikk dagen til å være sammen med venninna mi Cecilie, hvor vi gikk i byen samt satt på Nikkers å tok en matbit. Ellers i dag så har jeg slappet av hjemme, å fikk også besøk på døra av to av mine tantunger som hadde tatt en Lillehammer tur.  Veldig koselig å få besøk selvom det ikke ble ett langt besøk. Ellers så har kvelden gått til å slappe av med tv etter middag.

 

Blogges senere <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg