Helgens planer!

Hei kjære lesere! <3  Da er det endelig fredag, og det betyr at nå er det helg som står for tur. Hva liker dere å gjør når det er helg? Har dere noen planer denne helgen eller? Jeg og J har ikke så mye planer egentlig, vi skal i første omgang bare slappe av. Men det blir vel noen filmer i løpet av helgen vil jeg tro.

 

Fredag 

I dag så har J vært på jobb fra kl 0630 – 1630. Jeg sov til kl 0930. Spist frokost og lunsj samt fått vasket unna en del klær samt hørt på musikk i mens. Da J kom hjem fra jobb laget jeg fredagstacoen. Nå sitter vi å slapper av med å se på tv, å det skal vi nok gjøre resten av kvelden, blir sikkert noe film også vil jeg tro.

 

Lørdag 

Da skal vi sove lenge, i hvert fall til vi våkner av oss selv. Så blir det frokost å slappe av. Ellers så blir det kanskje en tur til gågata for å se litt, ellers så blir det til at vi bare blir hjemme å slappe av – avgjørende er været. På kvelden blir det å spise god middag, Tror det blir biff i morgen, hvis vi ikke tar den på søndag. Blir i hvert fall en god middag. Ellers på kvelden blir det å slappe av med film.

 

Søndag

Blir veldig lik som lørdag, skal sove til vi våkner. Og etter frokost blir det å slappe av med tv. Om jeg ikke tar helt feil så kan det hende at svigermor ringer, hun pleier som regel å ringe på søndager å høre om vi vil ha middag – å det er lenge siden hun har ringt nå, så da blir det kanskje imorgen. Om hun ikke siger imorgen så fortsetter vi bare med å slappe av hjemme, men skal prøve å få med meg J ut på en gå tur – får se.
Om svigermor ringer så blir det til at vi nok drar dit rundt kl 16, også blir vi nok der til utpå kvelden. Alltid like koselig å besøke svigermor. Hun er jo så mye alene, så når vi først kommer dit så pleier vi å være der noen timer så hun får selskap.

 

Det er ikke sånn veldig produktiv helg, men er en veldig avslappende helg. Det er deilig. J syns i hvert fall det er godt, siden han jobber hver dag ellers i uka å har lange dager. Mens for meg så har jeg vel egentlig følelsen av å ha helg hver dag siden jeg er sykemeldt. Men viktig for J at han får slappet av i helgene når han først har mulighet og ikke absolutt må gjøre ting som må fikses. Helgen skal i hvert fall nytes uansett hva som skjer.

 

Håper dere får en fin helg <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg