Jobb // 2 uker ferie !!

 

 

Hei mine kjære søte lesere <3  Hvordan har dagen deres vært i dag? bra håper jeg. Min dag har vært bra. Dagen min startet med at jeg var på jobb i 7 timer før jeg da tok en etterlengtet ferie. WOHO!! Jeg har nå altså ferie i 2 uker, noe som er så sinnsykt godt. Smiler fra øre til øre. Dette er herlig! Da jeg kom hjem fra jobb så var det å dusje før man fant frem kofferten å begynte å pakke. Pakke spør du sikkert nå? vel for deg som ikke har fulgt meg på bloggen min før så reiser altså vi til London i morgen. Skal bo i en leilighet som J har fått leid fra jobben. Leiligheten ligger i Greenwich noe som er ett lite stykke fra sentrum, men det går båt og tog inn dit, så vi skal nok ikke ha noe problem med å komme oss inn til sentrum. Gledet meg til dette her helt siden jeg fikk vite hva J hadde planlagt for oss i sommer.

 

 

Akkurat nå i skrivende stund så sitter vi å slapper av med å se på fotball på tv. Jeg prøver også å holde litt oversikt over om jeg mangler noe i kofferten osv. Eneste jeg har igjen slik sett som ikke blir pakket før i morgen er toalettsaker. Hater å pakke sånn i siste liten ( altså om jeg skulle ha begynt å pakke imorgen liksom før vi skal dra) SÅ greit å ha fått brukt kvelden i dag til å pakke å finne frem ting som gjør at det er veldig lite som skal i kofferten imorgen.

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg