Kafé tur med mamma <3

Reklame | Sorgenfri

God kveld mine søte lesere <3   Hvordan har deres dag vært i dag? Bra håper jeg. Min har vært veldig bra og koselig. Først startet det med at jeg sov lenge, siden jeg hadde fri fra jobb i dag. Ved 11 tiden så fikk jeg en melding fra mamma om jeg ville bli med til byen en tur på kafé klokken 12. Så da klokken var 1130 så gikk jeg ut døra. Utrolig kaldt ute nå altså, så veldig forfriskende, håret mitt hadde fryst og var hvitt når jeg kom til byen å møtte mamma. Herregud da er det kaldt ute altså. Vi stakk i hvert fall innom en kafé som jeg aldri har vært innom, men som jeg har gått forbi. Utrolig koselig lite sted. Sorgenfri heter det.  Etter en liten stund så kom tante Live også, veldig koselig. Tante tok ett kakestykke mens jeg og mamma tok hver vår toast.

 

 


Dette her er slik de serverer kakao. Veldig fasinerende å ta oppi sjokoladebit i glasset å røre rundt så det smelter og blir blandet. veldig god var den også <3 

Utrolig god mat de har , men var veldig mye så ble fort mett. Skal i hvert fall dra dit flere ganger siden det var så intimt, koselig og god mat der.  Etter noen timer så måtte mamma dra hjem, så da tok jeg gåturen hjemover. Like forfriskende og kaldt som da jeg gikk til byen. Litt godt også da, for da er det så godt og varmt å komme inn døra hjemme. Da jeg kom hjem så måtte jeg skifte to lyspærer som hadde gått, en ved inngangsdøra vår og en ute på verandaen. Ellers så ble det til at jeg ryddet litt hjemme og støvsuget. Jøran skal ha styremøte etter at han kommer hjem fra jobb. Så det vil si at nå sitter jeg på soverommet å slapper av med å høre på musikk med mine nye hodetelefoner mens Jøran sitter på stua å har styremøte. Etter at styremøte er ferdig så får endelig jeg og Jøran laget og spist middag.  Slik går det!

 

Blogges senere <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg