Mike and the mechanics // Phil Collins !!

Hei mine kjære lesere <3 Kom jo helt på at jeg har jo faktisk helt glemt å legge ut bilder fra den store kvelden jeg. Så her kommer bildene jeg fikk tatt, var strålende sol som skinte på skjermene så var ikke så lett å se, pluss ikke lett å ta bilder eller filme når noen som er 2 meter står foran deg å bare ikke klarer å stå stille, å da jeg bare flyttet meg litt for å se bedre nei da flyttet de seg de også samt flere kommer foran meg. Så det fikk gå som det gikk. Fikk i hvert fall oppleve mine artister, som var to drømmer som gikk i oppfyllelse. En fantastisk kveld! <3

 

 

Posted by Astrid Hov Lunde on Monday, June 10, 2019

 

 

 

 

Posted by Astrid Hov Lunde on Monday, June 10, 2019

 

Posted by Astrid Hov Lunde on Monday, June 10, 2019

 

 

Posted by Astrid Hov Lunde on Monday, June 10, 2019

 

 

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg