Min dag

God kveld mine søte lesere <3   håper dere har det bra og har hatt en fin dag og kveld? Det har i hvert fall jeg.

Dagen startet med at jeg sov lenge – altid like deilig når man har fri. Etter frokost så dro jeg ut døra for å gå til Lundegården hvor jeg der skulle vaske gulv osv etter helgen. Etter ett par timer så var det innom butikken for å handle middag før jeg dro hjem. Ikke så lenge jeg var hjemme alene før Jøran kom hjem etter jobb. Da dusjet vi hver vår tur før vi laget middag, så ved 5 tiden dro vi opp til hallen.  Der møtte L.I.K Ringerike. Kampen endte med L.I.K seier hvor de vant 4-0.  Godt med seier!  Nå sitter jeg og Jøran hjemme i sofaen å slapper av med tv, hvor vi skal sitte til vi om ikke så mange timer skal gå å legge oss. Vi begge to skal opp på jobb imorgen, han begynner klokken 06 hvor jeg begynner klokken 0830. Men Tiltross for at jeg starter senere enn Jøran så står jeg opp klokken 07, også går jeg til jobb rundt klokken 0745.

 

Blogges mer imorgen <3 Nattinatt folkens!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg