Min helg! <3

God søndag ettermiddag mine kjære lesere <3   Håper dere har en fin dag og at dere har hatt en fin helg? Det har hvert fall jeg. Har vært en veldig avslappet helg hvor vi har slappet av med å se på sport på tv og film samt program på tv som vi følger med på. Ble også en tur på fredag etter jobb og middag hvor vi dro til svigermor for å dra på butikken å handle inn mat for henne, ble også til da at vi satt der i noen timer etterpå for å spise kake. I går (lørdag) ble det også en tur ut hvor vi dro innom power. Jeg måtte nemlig se om de hadde ny reim til aktivitetsklokken min, noe som de hadde. Jeg vurderte veldig på om jeg faktisk skulle kjøpe meg ny klokke som er bredere enn den som jeg har, men ble enig med Jøran om at jeg heller bare kjøper ny reim (siden den var revet den jeg hadde) også får jeg heller bruke mer tid på å tenke på den angående kjøp av bredere klokke. Fikk også tak i trådløse hodetelefoner som jeg har tenkt på lenge, å i går så klarte jeg ikke å dy meg. Utrolig fornøyd med de! Brukt de masse allerede <3  I dag så har altså dagen bare gått til å sove lenge å se på sport på tv. Akkurat slik som helger og søndager skal være og nytes ( med mindre jeg ikke må jobbe da, da er det jo avslapping etter jobb)

Tenker det at det faktisk er veldig godt å ah en helg nå hvor vi ikke har planlagt noen ting men hvor vi bare har vært hjemme å slappet av. Er ikke så ofte vi får gjort det sammen, så når man har muligheten så er det godt. Vi hadde kanskje tenkt oss ut en liten tur på byen i går kveld, men vi ble sittende å se på forskjellige program som vi følger med på og film, og vipps så var klokken langt på natt gitt uten at vi hadde tenkt over det. Så da siden det ble sent i går så var det veldig godt å da kunne sove lenge idag. Alltid like digg det altså.

 

Blogges senere <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg