Noe nytt skjer!

Reklame | Bailine Lillehammer

Hei kjære lesere <3  Som jeg nevnte tidligere så startet jeg på noe nytt for noen uker siden. Jeg har nemlig startet en prosess, nemlig det å gå ned en del kilo. Dette her er heller ikke sponset eller noe sånt, det er rett å slett bare min egen mening. På grunn av det med foten min så stopper den meg på ett vis til å trene på den måten jeg trenger for å gå ned i vekt. Derfor så har jeg tatt et drastisk valg. Jeg har nemlig kontaktet Bailine Lillehammer. Jeg har altså gått for det å få elektrisk trening. Det er altså 2 ganger i uken man kommer dit for å få masse elektroder spredt rundt på kroppen for å gi deg strøm. I 30-45min ligger du der å slapper av. Ellers må du gjør de øvelsene du får av analysen de har laget på deg cirka hver dag og du får ett kosthold du skal holde deg til. Jeg var å ble målt og veid onsdag forrige uke etter å ha fått 5 dager fordelt. Siden jeg da hadde startet 4 juni så har jeg gått inn 18 cm fordelt rundt på kroppen og jeg har gått ned 1,8 kg. Det er ikke mye, men det er en god start å tyder på at det er i hver fall i gang. Jeg har nå tre dager i denne uken her ( mandag, onsdag og torsdag) hvor jeg skal få behandling og to dager neste uke ( tirsdag og torsdag), før det er ferie. Det vil si at torsdag neste uke så skal jeg veies og måles på nytt, å da er jeg spent på hva som har skjedd da. Målet mitt er å komme ned på 70 kg, så jeg har lang vei å gå, men jeg er så fornøyd over at noe faktisk allerede har skjedd. Greit å kunne få hjelp. Jeg kommer ikke til å oppdatere for hver gang jeg blir målt igjen, men kanskje annen hver gang. Jeg hadde i hvert fall tenkt det sånn. Men hva synes dere eventuelt? vil dere ha oppdatering fra hver måling eller annen hver?

 

Jeg gleder meg hvert fall til fortsettelsen. Å det som er så spennende med dette her også er at det er smertelindring, så de dagene jeg på Bailine og noen ganger dagen etterpå, da er det ikke så intense smerter i foten min og er ikke hele dagen. Å det er faktisk litt utrolig å tenke på at det kan være med på å gjøre noen dager litt enklere å og mindre smertefulle enn andre dager.

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg