Ny oppdatering // oppsummering

God formiddag mine søte kjære lesere <3  Nok en gang så er det igjen lenge siden sist blogginnlegg. Beklager litt det der, men siden sist så har det vært mye jobb både på hotellet og i Lundegården. Blitt en del mer jobb etter at jeg fikk større stilling, noe som er skikkelig godt. Så da blir det jo mye mer jobb enn det det var før. Har også vært en del hockeykamper og mye som har skjedd. Så jeg føler liksom ikke helt at jeg har fått hatt tid nok til å sette meg ned slik som nå. Så godt å kunne sette seg ned ved tastene igjen.

 

I dag så har jeg fri fra jobb, å planen er egentlig å se om jeg kan få skrevet noen flere innlegg og kanskje ut en tur. Men får se hva jeg finner på. Kjæresten min er ferdig på jobb klokken 1420 så får se hva man finner på frem til da.

Hva er planene deres for dagen da?

 

 

Blogges senere <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg