Nye innkjøp!!

Reklame | Hard Rock Cafè Göteborg, Intersport og Stadium

Hei alle mine kjære lesere <3 I går nevnte jeg at vi hadde vært å handlet litt og i dag så ble det faktisk litt mer shopping.

 

Vi var i går innom Hard Rock Cafè, der fikk jeg kjøpt en rød fin t-shirt og en søt liten bamse

 

 

Vi var også innom Intersport hvor jeg fikk kjøpt ny drakt og ny t-shirt

Frölunda drakt får du kjøpt HER 

T-shirt får du kjøpt HER

 

 

I dag så hadde vi planer om å dra til Liseberg, men siden de ikke åpnet der før klokken 13 i dag så bestemte vi oss for å bruke tiden før det åpner til å gå litt rundt i sentrum, havnet innom ett kjøpesenter også – der ble det kjøpt litt nye ting. Fant ut at jeg trenger ny sports-bh som jeg kan bruke på jobb men som jeg også kan trene i. Har ødelagt så mye bh-er på jobb, så var J som foreslo at jeg kunne sjekke om de hadde billig inne på den ene butikken vi var på – å det hadde han helt rett i. Ble til og med til at jeg fikk tak i litt mer ting også. Så nå føler jeg at jeg har klær nokk til å trene ute. Skal starte med det igjen når vi kommer hjem.

 

Denne toppen her fikk jeg tak i i hvit også. Du får kjøpt den HER

 

Fikk tak i 3 nye sportsbh-er disse to her pluss en som er lik den sorte her bare i hvit. Du finner rosa/coral HER og svart/hvit  HER 

Trenings tights finner du HER  

Du finner Adidas shortsen HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg