OPPDATE // Jobb, sykdom +++

 

 

Hallo alle mine kjære lesere <3  Nå er det lenge siden sist. De siste månedene så har det vært stille fra min side, dette beklager jeg veldig, men er en del ting som har skjedd som har gjort at hode mitt ikke helt har vært med – og heller ikke kroppen. Det var aldri meningen at det skulle gå så lang tid, men det har det altså gjort. Ting går bedre nå, hvertfall så bra at jeg er innstilt på å være tilbake igjen med blogging. Dette gleder faktisk meg også nå, endelig – takk for at dette holder ut med meg.

Som sagt – de siste månedene har det skjedd en del ting, dette har jeg nå tenkt at jeg skal dele og ramse opp for dere.

 

<3   Har godt veldig mye tid i å jobbe på hotellet

<3  Sleit i over 2 uker med skikkelig vond rygg. Var så vond at jeg på noen tidspunkt var redd jeg måtte sykemelde meg igjen. Hadde 4 timer fordelt på disse ukene hos kiropraktor, samtidig som jeg fortsatt i denne tiden var på jobb. Noe som helt sikkert ikke gjorde ryggen min bedre av den grunn.

<3  Sleit også med kraftig influensa i over 2 uker, til tross for sykdom så var jeg også i denne tiden på jobb.

<3  Vært i Bratislava på hockey vm i 1 uke. Dro ned dit samtidig som jeg fortsatt var syk, men ble heldigvis bedre etter 2-3 dager. Veldig godt å bli frisk igjen. Kommer et eget innlegg for Bratislava med mer detaljer å bilder fra turen osv.

<3 17 mai  –  Var på jobb i 3 timer før jeg kunne ta på meg bunaden min, før jeg etterpå møtte familien til J å spiste kaker hos svigermor. Etter ett par timer dro vi ned til byen en tur, før vi dro opp på Lillehammer hotell for å spise 17.mai buffer med familien til J sammen med mamma og pappa. Blitt en liten tradisjon det nå, noe som er veldig koselig!

<3  Har også vært stor fest i ishallen Eidsiva arena, hvor Eidsiva feiret sitt 125 års jubileum. Der var vi frivillige i klubben arrangører, så vi sto for barene og var verter /vakter. Vazelina Bilopphøggers sto for hoved underholdningen den kvelden. Digger de karene der altså. Umulig å stå stille når de spiller.

 

 

<3  25 mai var det tur til Oslo for å feire den store dagen til ene tantungen min Piet – konfirmasjon

 

 

<3 Pappa har som dere vet lymfe kreft, men for ikke lenge siden så fikk han påvist prostatakreft. SÅ han har operert – noe som gikk bra. På etterkontrollen derimot så fikk vi en nyhet som vi ikke helt likte. Kreften var ikke borte – ny mr ble tatt å denne venter vi da enda på svar fra, for å finne ut hvor det er kreften er hen. Dette er jo noe som går litt innpå meg, men kan jo ikke vise det. Men har gode dager og noen dager som ikke er så lette. Den siste tiden så har det nå blitt mer av de gode dagene, at jeg klarer å tenke på andre ting å ikke fokusere så mye på kreften til pappa selvom den alltid vil være der uansett. Men det å vente på svar går veldig innpå en.

<3  Vært en del jobb på Lundegården også i denne tiden

<3  Også inni blant alt dette her så har det vært jobb på hotellet

 

 

Da har dere fått vite en del av tingene som har tatt en del av min tid den siste tiden / månedene. Fått litt mer gnist nå, så nå blir det blogg innlegg som vanlig igjen – fremover. Gledes!

 

 

Blogges senere <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg