Oppsummering av uken // Tanker

God ettermiddag mine søte lesere <3  Nokk engang så er det litt tid mellom innleggene, men grunnen for dette denne gangen er fordi det har vært mye jobb på hotellet, men også mye jobb i selskapslokale på Lundegården. Noe som er veldig bra. Hatt mye arrangement der nå og det er ingenting som er bedre enn det. Det skjer noe der, lokalet står ikke bare tomt hele tiden. Så brukt mye tid på dette, har også brukt mye tid på å slappe av de dagene jeg kan og de mulighetene jeg har fått til å gjøre nettopp det. Derfor så har jeg vært såpass sliten i kroppen og hode at jeg på en måte ikke helt har hatt tid og lyst til å sette med ned å skrive innlegg. Derfor så tenkte jeg at nå når jeg sitter her med mac´en på fanget, så kunne jeg like gjerne stikke innom bloggen min å skrive ett innlegg. Er jo så lenge siden, så greit å få oppdatert dere på hva som skjer.

 

******

 

Er også nå veldig deilig å tenke på det at det nå begynner å våres ute her. Tørr asfalt begynner å titte frem gjennom snøen, grønt gress begynner å titte frem fra snø hauger rundt omkring, og sola begynner å skinne så varmt at man får rene påskestemningen ute her. Endelig så kan man begynne å legge vegg vinterjakker og vintersko og kan ta frem vår-jakke og sko <3 Det gledes <3  En følelse jeg kjenner at det er deilig å føle på igjen.

 

 

 

Blogges senere <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg