Oppsummering // Uken som gikk

God ettermiddag mine kjære søte lesere <3  Akkurat nå i dette øyeblikk så sitter jeg hjemme i sofaen å slapper av etter jobb. Denne uken her har gått så fort, så jeg har helt glemt bort det at jeg må jo skrive innlegg. Så her kommer da en oppsummering av de siste dagene.

 

På fredag så fikk vi besøk av ene tantungen min på kvelden, som hadde tatt førerkortet tidligere på dagen. Koste oss med taco til middag som vi alle tre spiste. Tidligere på dagen så hadde jeg vært en liten tur på byen med mamma.  Veldig koselig dag.

 

Helgen lørdag og søndag) gikk til å jobbe. Søndagen etter at jeg var ferdig på jobb så var vi invitert på middag til mamma og pappa, spiste ribbe <3

 

Mandagen gikk til å slappe av hjemme, var sliten etter helgen også hadde jeg en følelse i kroppen som tilsa at jeg kanskje begynte å bli syk, så i stedenfor å gå i byen som jeg hadde tenkt, så holdt jeg meg hjemme.

 

Tirsdag og onsdag gikk til å jobbe begge dager.

 

Torsdag så ble jeg med Jøran når han skulle på jobb. Stakk innom et data-reperasjon firma for å høre om de kunne fikse mac´en min. Fikk levert den å etterpå så stakk jeg innom Nille for å bare prate litt med Cecilie, som var på jobb – endte med at jeg søren meg var der hele arbeidsdagen hennes ( herregud nesten flaut ) Men hadde ikke så mye å gjøre da. Fikk dagen til Cecilie å gå mye fortere på jobb da. He he. Etterpå så tok vi litt sol før vi satte oss på gatekjøkkenet å spiste mat før vi dro opp i hallen på hockeykamp.

 

I dag så har det vært jobb igjen. Så nå så har jeg tatt helg. Fri i helgen å da får vi se hva vi finner på, vært prat orm at vi kanskje tar en tur til Sverige på søndag. Skal hvert fall få med oss Melodi grand Prix finalen om hvem som skal representere Norge, også skal vi se på andre sjansen i Melodifestivalen (Sverige sin utgave) Spennende.

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg