Orker ikke mer // Døren er lukket

Ting blir ikke alltid slik du har sett for deg. En garderobe er en metafor for meg som tilhører venninnene mine, de har hvert sitt skap. En skapdør som har vært åpen i noen år, har det nå gått så langt med at jeg ikke vil lenger at den skal være åpen. Det er for mye stygt i akkurat dette skapet her, for mye dritt som bare har samlet seg opp i gjennom årene. Nå har det som sagt gått så langt at jeg vil ikke se skapet mer. Dette er trist og dumt, men når barnslige ting blir det som skal ta mye tid og at man ikke vil at man skal ha flere skap, så har jeg nå kommet dit hen at det gidder jeg ikke mer.  Døren er lukket for godt!!

Jeg vil heller prioritere de skapene som står igjen og som jeg ikke vil lukke døra på. Det er noen skap som en dør er igjen på og hvor den andre er åpen. Det betyr at det er noen jeg ikke ser så ofte eller prater så mye med, men som alltid har vært der allikevel opp i gjennom.  Godt at de skapene ikke er lukket for godt. MEN det er ett skap hvor nå begge dørene står åpen, og som jeg er utrolig glad for. Nå kan vi endelig tilbringe tid sammen uten at det blir bråk fra det skapet som er lukket for godt.

Mine fine fine skap som betyr masse for meg og som har mye fint i seg <3

 

 

Blogges senere <3 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg