Planer for helgen!

 

 

 

Hei kjære lesere! <3    I dag er det endelig fredag, det vil med andre ord si at denne uken her har gått så fort – er jo helg allerede jo. Deilig altså!  Vi har ikke så veldig store planer egentlig. Akkurat nå sitter vi begge to i sofaen å slapper av med tv – eller det vil si J sovna her nå etter jobb. Han har lov til det siden han startet på jobb kl 06 i dag, å har gjort det resten av uken. Nå resten av dagen og kvelden så blir det den tradisjonsrike tacoen til middag, også i kveld så blir det tv titting med film og eller programmer på tv. Jeg vet at det går en film på kino denne helgen her som jeg tror er drit bra. De andre filmene før har i hvert fall vært bra. Filmen er da Bad Boys For Life!! Får høre litt med J om vi skal dra på den eller ikke.

 

Ellers i helgen så blir det vel helst at vi mest er hjemme å bare slapper av med skisport på tv fra morgen av og underholdningsprogrammene på kvelden – men vi skal nok ut å gå litt i byen også vil jeg tro. Kan jo ikke bare sitte hjemme heller. Har endt med at jeg har gjort masse av det denne uken her. For dårlig av meg, så må skjerpe meg der.

 

 

God helg alle sammen! <3 Blogges senere <3 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg