Planer for uken !!

Hei kjære lesere <3  Da er det allerede blitt en ny uke, og nye muligheter til å gjøre ting står for tur. Jeg har ikke veldig mye store planer for uken. Men i hovedsak så blir det slik som dette her.

 

 

 

Mandag 

I dag så sto jeg opp likt med J kl 9. Brukte litt tid på å våkne og fikse meg, men etter at J dro på jobb så fikk jeg spist frokost ved klokken 10, halv 11 satte jeg meg ned ved spisebordet å begynte. Hva jeg begynte på? Jeg bestemte meg for i helgen at jeg for alvor igjen skal sette i gang igjen med studiene. SÅ jeg fortsatte igjen med oppgaveløsningene som jeg sluttet på. Jeg følte meg veldig flink – satt med dette i ca 6 timer hvor jeg har tatt lunsj pause i tillegg. Klokken gikk så fort følte jeg for plutselig å satt J i sofaen etter å ha kommet hjem fra jobb. Slappet av med litt tv før det ble middag. Ellers i løpet av kvelden så har vi fortsatt å se på tv.

 

Tirsdag 

Jeg skal stå opp likt med J, skal pakke sekken for å sitte på med J til jobb. Jeg skal sitte på kontoret til pappa å jobbe med regnskapsoppgavene mine der, hvor jeg faktisk kan få mulighet til å få hjelp av pappa om nødvendig. Der skal jeg være til J er ferdig på jobb kl 1630. Da blir jeg med han til hallen også blir jeg der til hockeykampen starter. Skal se på kampen sammen med venninna mi C som jeg ikke har sett på lenge, så skal bli godt å tilbringe tid med henne igjen.

 

Onsdag

Skal stå opp likt med J da også, også skal jeg sitte her hjemme å gjøre regnskapsoppgaver eller om jeg sitter på med J til jobb igjen å sitte på kontoret til pappa. Den biten vet jeg ikke helt hva blir til enda.

 

Torsdag 

Da blir det å stå opp likt med J igjen, spise frokost å slappe av litt før jeg skal ut døra å gå til jobben. Vi skal ha stuepikemøte der klokken 15. Ellers den dagen så vet jeg ikke helt hva jeg skal, om det blir å gå litt i byen til J er ferdig på jobb eller om jeg bare stikker hjem etter møte. Får se litt hva jeg finner på etter møte.

 

Fredag 

Da blir det igjen å stå opp likt med J. Da blir det å være her hjemme å gjøre regnskapsoppgaver igjen.

 

 

Blogges senere <3 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg