PLANER I JUNI!! <3

 

 

I romjula mens jeg var på Averøya med familien og J var hjemme her på Lillehammer, så fikk jeg plutselig beskjed om at jeg MÅTTE få fri fra jobb disse datoene her, 9 juni til 16 juni og 23 juni til 30 juni. Han var veldig hemmelighetsfull, så fikk ikke vite noe som helst om hva dette dreide seg om. Er ikke nå så veldig lenge siden før jeg endelig klarte å lokke ut av han hvor det er vi skal hen. Gleder meg så mye til dette her, smiler fra øret til øret mens jeg skriver dette her nå.

 

<3  9 juni – 12 juni  

Da skal vi til Bergen på Phil Collins konsert på festningen. Dette her blir jo bare helt sykt fett. Det er jo alt i morgen at vi skal dra. Gleder meg som en liten unge! 😀 <3

<3  13 juni – 16 juni 

Da skal vi dra til Göteborg <3

 

18 juni til 22 juni så er vi hjemme igjen en liten stund for å jobbe litt.

 

<3 23 juni – 30 juni 

Da skal vi til London å bo i en leilighet som Postkom (jobben til J ) har. Dette her er jo bare helt sykt, gleder meg masse til dette her. Blir så bra!

 

<3 1 juli – 7 juli 

Da har vi også ferie, dette er da siste uken vår med sommerferie. Denne uken her så har vi ikke riktig bestemt oss enda for hva det er vi skal. I hvert fall ikke som jeg vet om. J kan jo å overraske, så skulle ikke forundre meg om han allerede har den uken planlagt uten å si noe. Veldig artig at han er sånn. Dette elsker jeg ved han. Han er full av overraskelser.

 

J er full av overraskelser som sagt. Han er så søt som har planlagt alt dette her for oss i sommerferien vår. Føler meg som den heldigste jenta i verden som har en mann som J i livet mitt som tar meg med ut på de fantastiske reisene.

 

 

Blogges senere <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg