Tanker

Tenkte jeg skulle sette meg ned å lage en liste over en del av de tankene som surrer i hodet mitt. Tenkte være litt personlig og åpen for dere. Håper dere liker det!?  Her kommer det hvert fall.

 

 

<3  Veldig lyst til å få kunne klare å ta førekorte på bil, snart

<3  Driver å ser på bil da, kjøpe meg brukt bil så jeg kan øvelseskjøre mye med den. Da slipper jeg å bruke masse timer og penger på kjøretimer hos skolen

<3 Veldig lykkelig om dagen, med verdens beste kjæreste <3

<3 Har ikke penger enda til det, og ikke mulighet for å låne i banken enda heller, men til tross for det så sitter vi nå fortsatt nesten hver dag og ser på hus som vi vil kjøpe

<3 Glad jeg har blitt kvitt mennesker i livet mitt som bare gjør meg vondt

<3 Glad for de venninnene mine som jeg har nå, spesielt ei som har fått større del i hjertet mitt enn tidligere.  Love you Cecilie <3

<3 Nå har det snødd nok synes jeg, kan slutte å snø nå. Jeg vil ha vår <3

<3 Gleder meg masse til vi skal dra til Bratislava på hockey vm i mai

<3 Gleder meg masse til sommerferien <3 kjæresten min har planlagt alt til minste detalj. Jeg aner ikke hvor vi skal, dette gjør det skikkelig spennende. Guud som jeg gleder meg til dette.

<3  Elsker hockey lagene mine, Lillehammer og Frölunda <3

 

 

Dette var da noen av mine tanker, håper dere likte det!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg