Teste ut noe nytt!

God kveld mine søte kjære lesere <3   Jeg har fulgt en del bloggere opp i gjennom å har fått noe inspirasjon, tips og råd til hva man kan skrive om. Noe av det jeg har sett flere stykker har er noe de kaller for Ukens Spørsmål. Så jeg tenkte jeg nå ville prøve meg på det å se hvordan det går. Om det er vellykket så kommer jeg til å innføre at jeg skal ha Ukens Spørsmål hver uke, å at jeg setter meg ned hver søndag å svarer på alle spørsmål som dere lurer på. Jeg har lagt ut på Instagram kontoen min, dere kan også stille meg spørsmål i kommentarfeltet her. Spent på hvordan det går, men morsomt å teste ut noe nytt <3 Ha en fortsatt fin kveld alle sammen <3 Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg