Tilbake – skjedde igjen // +++

Hei hei alle mine kjære lesere <3   Jeg gir nå ett livstegn fra meg, for nå føler jeg at jeg kan sette meg ned å tømme litt av hodet mitt. Det har skjedd veldig mye siden vi reiste til London på ferie i sommer.  Vi hadde bare en helt fantastisk uke i London, lekte virkelige turister og bare koste oss masse. Jeg hadde tenkt å blogge hver dag mens vi var der, men på grunn av veldig dårlig trådløst nett i leiligheten og veldig dårlig mobildata, så ville jeg ikke bruke tid på å bare sitte inne i flere timer å vente på at jeg skal få skrive innlegg. Så bestemte meg derfor for å nyte turen å heller lage ett oppdaterings innlegg når vi kom hjem igjen. Men det ble det heller ikke noe av, jeg ble så bilsyk på turen hjem at hele mandagen var jeg helt ferdig i kroppen og så dårlig at det føltes ut som jeg skulle kaste opp hele tiden. Tirsdagen våknet jeg opp med hals vondt å snufsete nese, ble selvfølgelig syk – typisk. Onsdagen hadde J planlagt en overraskelse tur til meg hvor vi skulle være borte til fredag. Jeg viste ikke hvor vi skulle før vi hadde kommet frem – Oslo var stedet da. Ble også at vi var på John Fogerty konsert. Denne mannen min kan å overraske. Helt herlig. Da vi kom hjem så nøyt vi siste helgen av ferien før vi skulle tilbake til hverdagen igjen på jobb begge to. Til tross for at jeg ikke var frisk enda så ble jeg jo selvfølgelig ikke bedre av jeg jobbet samtidig. Så det tok veldig lang tid før jeg ble frisk. Det har også i denne perioden her uten blogg at det har vært mye jobb på hotellet og i selskapslokalet. Har også vært noen ting som har skjedd med pappa som har gjort at det har vært veldig mye tanker i hodet mitt i denne tiden her. Skjedd også noe med mamma, så vært mye som har skjedd. Jeg har liksom trengt tid for å få samle tankene mine og passe på kroppen min. Har også vært på noen konserter til disse månedene, som DDE og når det var Lillehammer Live 2019. Jeg har hatt mange muligheter til å sette meg ned med mac´en å skrive innlegg, men jeg har liksom ikke hatt ork til å gjøre det, å har følt at jeg liksom ikke har funnet ord å sette ned på tastaturet. Så Jeg har heller ville fokusert på meg selv. Har også i denne perioden her fortsatt med regnskapsoppgaver til neste skole, som jeg har tenkt å melde meg på over nyttår.

Det aller siste nå er at i helgen så satt jeg tydeligvis litt feil i sofaen, som resulterte i at hele mandagen så måtte jeg gå med krykker å kunne ikke jobbe. Tirsdagen hos legen så fikk jeg vite at en nerve tydeligvis ble liggende i press, så jeg ble sykemeldt en uke ( i første omgang), skal tilbake til legen på mandag da får vi se hvordan foten min er da om jeg kan jobbe eller om jeg må sykemelde meg enda en uke til. Jeg må mens jeg sitter i sofaen sitte med foten høyt og når jeg er ute å skal gå så må jeg gå med krykkene slik at jeg avlaster foten mest mulig. Ikke dette jeg hadde tenkt å måtte gjennom igjen – men fått beskjed om at jeg må være flinkere til å høre på foten min å tenke på helsen min først. SÅ jeg håper at dette her bare er en liten ” fille ” ting å at jeg ikke sykemeldes igjen på mandag – men tenker at skjer det så skjer det. Om det skjer så skal jeg i hvert fall få de til å sende meg ny henvisning til nevrologisk osv. Ikke normalt å gå i 2 år med vond fot. Håper de kan finne ut av hva det er som er feil med foten min – vil ha svar!

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg