Uheldig // ikke planlagt shopping

Reklame | Reklame / Annonselenke : Zizzi og Ark, Sophie Elise og Isabel Raad

 

 


Hei alle mine kjære søte lesere <3
 I dag så har dagen gått til å være jobb på hotellet. Startet på jobb klokken 07 og var ferdig da klokken var 15.  Da var jeg så heldig å få sitte på med J i bilen hjem, siden han var ferdig på jobb rundt halv 3, så han var snill å satt å ventet på meg.  Da vi kom hjem så fikk vi ordnet oss og slappet bare av en liten stund før vi bestemte oss for å dra en tur på senteret, Strandtorget. Jeg var så uheldig at den svarte capri buksa mi som jeg bruker på jobb på sommeren, ja den hadde raknet i skrittet. Så da gikk den rett i søpla. Med andre ord, noe jeg hadde tenkt å se om jeg kanskje kunne finne når vi skal til London i en uke, ja nei det måtte. jeg nå få tak i tvert. Det er så varmt på jobb om dagen, at å gå i lang bukse det er bare drepen. SÅ da var jeg så heldig at jeg har en snill kjæreste som ville bli med på senteret slik at jeg kunne se om jeg fant en ny bukse ( sånn at jeg slipper lang bukse på jobb i morgen ) Om jeg var heldig? Ja gjett om jeg var. På Zizzi 

så var jeg så heldig at jeg fant faktisk akkurat den typen capri bukse som jeg hadde, samme merke ja rett å slett samme capri bukse. Jeg er så lettet. Woho!! Det er bare beste buksen ever. Også er det så morsomt, for til vanlig på andre butikker så må jeg opp i L og XL i bukse for å få de på meg, mens på Zizzi så kan jeg ikke bruke de størrelsene der, for da blir faktisk buksene og alle typer klær for store. SÅ jeg må faktisk ned i det størrelse S. Det er så sjukt å tenke på. Men tar jeg S i vanlig butikk så får jeg jo ikke bukse over knærne mine engang. HAHA, det er så lættis! WOHO!!

 

 

 

 

3/4 bukse (capri, denne skal brukes på jobben i sommer)  HER

 

Capri bukse HER

 

Mens vi var på senteret så tok vi like så greit middagen vår der i samme slengen, ikke hver dag vi er der å spiser. Benytter anledningen mens man kan. God mat!

 

 

På tur ut av senteret så gikk vi forbi bokhandleren ARK da kom jeg på at det var en bok som jeg gjerne skulle hatt, siden jeg har første boka så da ble det til at jeg kjøpte den da. Veldig fornøyd – gleder meg til å sette meg ned å lese denne!

 

HER

Kom også over denne boka her som jeg har hørt så mye bra om, så den tenkte jeg faktisk at jeg skal lese når vi skal til London. Gledes!

 

HER

 

 

Håper dere har hatt en bra dag <3

 

 

 

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg