Uken min!

Hei kjære leserne mine! <3  Hvordan har dere det, bra håper jeg? Jeg har det nokså bra, har vært litt slapp i kroppen de siste dagene, men jeg blir veldig sånn når det er regn. Har alltid vært sånn. Dagene har ikke helt gått til veldig mye, har vært hos Bailine på mandag, onsdag og torsdag. Ellers har jeg slappet av i godt selskap, og sett på film sammen med kjæresten J. Skulle ønske jeg kunne her fortelle dere mer om kjempe masse som har skjedd, men saken er den at det liksom ikke har gjort det da. Så derfor har jeg ikke blogget hver dag for å fortelle om dagen, fordi jeg synes det er flaut og kjipt å ha et innlegg hvor det bare er to tre linjer uten mål og mening. Og det blir vel egentlig ikke noe mening i dette innlegget her heller, men det blir i hvert fall litt flere linjer enn tre da.

 

 

*****

 

Jeg tar veldig gjerne imot forslag til hva dere eventuelt kunne tenke dere å lese om her på bloggen min. Jeg har noen ideer om hva jeg vil skrive, men sliter litt noen ganger med hvordan jeg skal ordlegge meg og om hvordan jeg skal skrive og om hva jeg skal fortelle.

Jeg håper i hvert fall at det skal bli litt lettere etterhvert å skrive innlegg da. Jeg kan liksom se for meg i hodet mitt hvordan jeg vil at innlegget (ne) skal se ut da og om ideer til hva det skal stå der. Men når jeg først setter meg ned å skal skrive innlegget så blir det liksom ikke helt slik jeg hadde sett for meg i hodet mitt. Men øvelse gjør mester er det noe som heter har jeg hørt. Så håper det løser seg.

 

QA: Hvordan har uken deres vært da? 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg