Uken som gikk

Hei kjære lesere! <3  Hvordan har dere det? Bare bra håper jeg. Jeg har det veldig bra, selvom det fortsatt nå bare fosser ned med masse regn. Hvor ble sommeren av? Vil ha sol og varme, ikke regn. Håper det blir bedre.

Vi er ferdig med en uke allerede å er alt veldig god i gang med en ny uke. Så da skal jeg fortelle om uken som gikk

 

Mandag

Den dagen var veldig lik som denne her, det regnet masse og jeg hadde ikke lyst til å gjøre noe som helst. Så dagen min gikk til å se å 3 filmer før J ble ferdig på jobb. Ellers den dagen gikk det til middag å slappe av med tv.

 

Tirsdag

Startet med å spise frokost å gikk ut døren ved 11, hadde nye time hos Bailine. Etter behandling gikk jeg hjem å spiste lunsj å slappet av litt før J kom hjem fra jobb.

 

Onsdag

Denne dagen gikk bare rett å slett til å slappe av hjemme

 

Torsdag

Denne dagen startet som på tirsdag, bare at etter behandling på Bailine ( denne dagen skulle jeg egentlig måles og veies på nytt, men pga at hun hadde mye å gjøre fikk vi det ikke til ) så gikk jeg ikke hjem jeg gikk heller til mamma og pappa. Var hele dagen der fordi jeg ville være der når ene søstre mi Eva og kona skulle komme innom for en natt. Har ikke sett de på lenge, så ville veldig tjene se de igjen. Da J ble ferdig på jobb så dro han bare hjem å dusjet å fikset seg også kom han opp til mamma og pappa han også. Vi skulle nemlig få spise middag sammen med de. Veldig koselig.

 

Fredag

Etter jeg hadde spist frokost så dro jeg til Lundegården ved 11 tiden, pappa kom dit litt over 12 ( ikke lenge etter at jeg hadde kommet inn døra der selv) Vi gikk gjennom litt regnskap osv, å pappa dro noen timer etterpå, mens jeg var der til J ble ferdig på jobb halv 5. Da gikk han ut i 3 uker med ferie. På kvelden så ble det å slappe av med film.

 

Lørdag

Da sov vi lenge, spiste sen frokost. Det regnet, så det ble ikke noe jobbing hos svigermor. Så ved 14 tiden bestemte vi oss heller for å ta en bil tur. Vi dro på Obs på Rudshøgda. Der shoppet vi litt også spiste vi middag der. Også på tur hjemover så stoppet vi innom burger King å kjøpte hver vår is. Ellers gikk det til å slappe av hjemme med tv.

Søndag

Den dagen bare gikk til at vi slappet av hjemme, sorterte vel litt i klesskapet vårt igjen, elles ble det bare som sagt å nyte dagen inne.

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg