Ukens planer

Hei kjære lesere! <3  Nå tenkte jeg å fortelle om dagene i denne uken som vi er i nå, hva som vi har gjort siden mandag å hva resten av planene er for uken.

 

Mandag

Da dro vi en tur til byen å gikk litt i gågata. Senere på kvelden så stakk vi innom mamma og pappa, hjelpe de med ene Tven, ellers ble det bare å slappe av hjemme med film.

 

Tirsdag

Hadde behandling hos Bailine, hvor det ble målt og veid. Jeg var veldig spent fordi jeg trodde selv at det sikkert ikke ville ha skjedd noe eller at det hadde gått litt andre veien, siden jeg følte selv at jeg hadde kost meg mye med kake de siste dagene. Men til min store glede, så hadde det jo faktisk skjedd noe. Det hadde jo ikke skjedd mye, men det hadde jo skjedd noe å det er det viktigste. Første målingen så hadde jeg gått fra 109kg til 107, nå så var jeg på 106,6 kg. På første måling så hadde jeg gått inn 18cm fordelt på hele kroppen, og nå så hadde jeg gått inn yteligere 17cm. Så tilsammen så har jeg gått ned 3 kg siden jeg startet og jeg har gått inn 35cm fordelt på kroppen. Det er som sagt ikke mye, men i det store å det hele så blir det mye etterhvert. Det går ikke fort ned, men det går sakte men sikkert rette veien. Jeg er fornøyd så langt med ting som har skjedd, å gleder meg til fortsettelsen. Etter behandling hos Bailine kom J å hentet meg, vi kjørte oss en liten tur – denne gangen havnet vi i Gjøvik. Shoppet litt og spiste middag der. Da vi kom hjem så slappet vi av med tv.

 

Onsdag

Dagen i dag så regnet det så veldig da vi sto opp, at jeg var så heldig at J kjørte meg til behandling på Bailine. Var like heldig når jeg var ferdig for da kom han å hentet meg, det regnet like mye da også. Vi stakk innom butikken på tur hjem å handlet middag. Ellers så har vi nå bare slappet av hjemme, skal nå snart lage dagnes middag før vi resten av kvelden skal slappe av med tv/ film.

 

Torsdag

Da vil dagen gå til at jeg har behandling hos Bailine igjen, siste dagen før man drar vekk på ferie. Resten av dagen er jeg litt usikker på hva som skal skje. Tar det som det kommer.

 

Fredag

Denne dagen vet jeg ikke hva vi skal gjøre, om vi skal ta en tur til Oslo eller om vi skal finne på noe annet. Aner ikke – får se hva som skjer.

 

Lørdag

Denne dagen vil vel for min del gå til å pakke bagen, ellers så vet jeg ikke hva vil skal gjøre – får ta det som det kommer

 

Søndag 

Denne dagen skal vi dra på ferie, turen går til Bergen å skal være der til onsdag før ferden går videre til Ålesund. Kommer ett eget innlegg for den turen.

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg