Valentines Day // Kino // Jobb +++

God kveld mine kjære søte lesere <3    Håper dagen deres har vært bra, det har jeg hatt hvert fall.  Det er nå en uke cirka siden sist innlegg. Grunnen til dette har vært at det har vært litt ting og tang som har skjedd. Tenkte jeg kunne oppsummere litt kort om hva som har skjedd.

 

 <3 Valentines Day  Denne dagen gikk til å være sosial sammen med ei jeg ikke har sett på lenge. Senere på ettermiddagen / kvelden så møtte vi ei venninne av meg i ishockeyhallen, hvor jeg hadde fikset billetter til de begge to så vi fikk sittet sammen under kampen og koste oss masse. Veldig koselig å kunne tilbringe tid med disse to. 

<3 Fredag 15 Da var det først tid for å jobbe noen timer. Senere på dagen så var det middag før vi dro til kino for å se på den nye filmen Amundsen. En veldig bra film, er verdt en titt.

<3 Helgen   Lørdagen gikk til å sove lenge, se litt på sport på tv før vi dro ut til byen. Der var det nemlig 25års jubileum for OL 94, masse folk i byen og god stemning. Etter noen timer så dro vi hjem igjen for å få med oss to stykk hockeykamper. Ellers så gikk det bare til å slappe av med tv resten av kvelden. På søndagen så gikk det igjen til å sove lenge, også brukte vi dagen til å slappe av i sofaen å se på sport på tv. Senere på dagen så ble vi invitert til svigermor for å spise middag og for å prate noen timer. Veldig koselig.

 

Så nå så er vi jo i midten av denne uken her allerede. Shit det går så fort altså, å mens vi er inne på det så tenker jeg over hvilke dato det er å at det snart er tid for en ny måned igjen – allerede. Det går så sjukt fort dette her, snart så det er vår også nå. Det gledes.  Vel jeg sa jo det at det var midten av denne uken som vi er i nå, så på mandagen så hadde jeg egentlig fri ( fikk spørsmål på søndag kveld fra sjefen hvor hun spør om jeg kan jobbe) – ble jobb istedenfor. Tirsdag gikk det også til jobb, i dag har det også gått til å jobbe, imorgen torsdag så er det også tid for jobb og rett etter jobb så går det til å dra rett i hallen å stå vakt under hockeykamp. Fredag så har jeg en etterlengtet fri dag – den skal benyttes godt. Lørdag og søndag så er det jobb begge dager. Med andre ord denne uken her er fullbooket med jobb.

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg